Friday 2 October 2015

Anna Przybylska: 1. rocznica śmierci uczczona przez mamę aktorki! "Prawie każdego dnia odwiedzałam cmentarz"!


Matka Anny Przybylskiej opublikowała wzruszający wpis na profilu zmarłej aktorki! Zbliżająca się 1. rocznica śmierci Anny Przybylskiej to dla Krystyny Przybylskiej okazja, by podziękować fanom Ani!
1. rocznica śmierci Anny Przybylskiej już 5.10.2015. Aż trudno uwierzyć, że minął aż rok od czasu, gdy ukochana przez Polaków aktorka i modelka, Anna Przybylska, zmarła po długiej walce z rakiem. Matka Ani Przybylskiej postanowiła uczcić zbliżającą się rocznicę śmierci swojej córki wzruszającym wpisem na jej fanpage'u. Krystyna Przybylska skorzystała też z okazji, by podziękować fanom Ani za pamięć i oddanie.
"Już niebawem, bo 05 października 2015 roku, minie rok od tragicznego dnia, w którym zgasło radosne i uśmiechnięte życie mojej córki Ani Przybylskiej" - zaczęła swój wpis Krystyna Przybylska - "Ten dzień przed rokiem był najtragiczniejszym w mym dotychczasowym życiu, a każdy następny nie potrafił przynieść ukojenia w bólu matczynego serca. Prawie każdego dnia odwiedzałam cmentarz, gdzie już na wieczność spoczywa Ania."
"Praktycznie każda z tych wizyt była dla mnie miłym zaskoczeniem, gdyż dzień po dniu rosła liczba osób, które w hołdzie mojej córce postanowiły nawiedzić jej grób. Wielokrotnie miałam okazję spotykać się z odwiedzającymi, rozmawiać z nimi i zobaczyć, że nie przybywają oni wyłącznie z rodzinnej Gdyni, lecz także z wielu odległych zakątków Polski, a niektórzy nawet spoza jej granic. Liczba zniczy i kwiatów pozostawianych na przestrzeni mijającego roku to nie setki lecz tysiące. Te symboliczne dowody pamięci pozwoliły mi zrozumieć, jak wiele pozytywnej energii potrafiła wyzwolić moja córka. Za każdą chwilę poświęconą pamięci Ani pragnę z całego serca podziękować całej tej rzeszy anonimowych ludzi, którzy niekiedy zmieniali swoje plany urlopowe, by tylko zajrzeć na cmentarz. Pragnę podziękować również tym wszystkim, których zainspirowani życiem mojej córki, w ślad za nią postanowili czynić dobro i nie poprzestali na samym tylko postanowieniu. To wszystko naprawdę wiele dla mnie znaczy i pomaga mi godzić się z jej odejściem."
"Kocham Was aniołowie dobroci i składam Wam wyrazy najgłębszego szacunku" - zakończyła swój wpis Krystyna Przybylska, zapraszając na mszę w intencji Ani. Ta odbędzie się w rocznicę jej śmierci, 5 października 2015. Tymczasem 11 października w jednym z gdyńskich klubów zostanie zorganizowany koncert dedykowany Ani Przybylskiej

No comments:

Post a Comment